نویسنده : ابوالفضل نیکومرام 1402/1/30

نمایشگاه emitt استانبول 2023

نمایشگاه EMITT استانبول یکی از 5 نمایشگاه مهم در سطح جهانی است که در زمینه گردشگری و در شهر استانبول برگزار می گردد، نمایشگاه EMITT یک فرصت تجاری عالی برای آشنایی بیشتر با ترند ها و نوآوری ها و پیشرفت های اخیر در این صنعت و همچنین ارتباط سازی با بسیاری از شرکت ها، افراد و فعالان بزرگ گردشگری محسوب می شود.

بسیاری از کسب و کارهای قدیمی، پیشرو و یا نوپا منطقه در پاویون های مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده اند تا بدین وسیله بتوانند فرصت های بیشتری برای رشد گردشگری برای کشور ترکیه و یا جهان بسازند. در این نمایشگاه بالغ بر 40.000 نفر شرکت کرده اند که هر کدام در بخش های مختلفی از صنعت گردشگری مانند: ایرلاین ها، هتل ها، برگزاری تور، شرکت های مدیریت مقصد، تکنولوژی سفر، آژانس های مسافرتی و ... مشغول به فعالیت هستند.

بخش ها و فعالیت های نمایشگاه emitt استانبول

موضوعاتی که در نمایشگاه مطرح می شود:

• ارائه نظرات و پیش بینی های فعالان پیشرو صنعت گردشگری

• بحث و گفتگو محور گردشگری مسئولانه و پایدار

• بررسی طرح های مختلف در زمینه گردشگری سلامت در استراتژی صادرات

• گفتگو محور موضوع رو به رشد گردشگری کشاورزی و غذایی

• مطرح کردن استراتژی های تاثیر گذاری با محوریت تمرکز بیشتر بر مقاصد ناشناخته

• ارائه نکات کاربردی برای افزایش میزان جذب مخاطبین با استفاده تجربیات شخصی

• بررسی موضوع استفاده از پتانسیل های متاورس و تاثیر آن در تجربه مسافران در گردشگری

• ارائه راهکارهای فناوری کاربر پسند و آسان در تکنولوژی سفر

دلیل شرکت در نمایشگاه emitt استانبول

بررسی مارکت های جذاب و پیدا کردن فرصت های نوآورانه همیشه یکی از دغدغه های مهم هر کسب و کاری بوده است که در زمینه گردشگری به علت رشد سریع تکنولوژی و همچنین پویایی ذاتی این صنعت از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

آشنایی با افراد و شرکت های مختلف و مشهور که هرکدام در گوشه ای از این صنعت گسترده مشغول به فعالیت هستند می تواند ایده و فرصت های تجاری خوبی برای شرکت کنندگان به ارمغان آورد و مسیر پیشرفت و توسعه را برای آنها هموار تر کند.

فرصت های ارتباط سازی و مذاکره با شرکت ها و بهره مندی از موقعیت ها و پیشنهادات مختلف یکی از کلیدی ترین دلایل شرکت در این نمایشگاه محسوب می شود که می تواند در آینده شرکت ها تاثیر گذار باشد.

حضور تیم بیسیس فلای در نمایشگاه emitt

تیم بیسیس فلای امسال نیز با شرکت در بیست و ششمین دوره نمایشگاه emitt استانبول به نمایندگی از همه شما همراهان و همکاران عزیز، جهت آشنایی بیشتر با جدیدترین تغییرات و نوآوری های دنیای گردشگری به خصوص تکنولوژی سفر و مذاکره با بسیاری از شرکا و همکاران جهت گسترش فعالیت خود بتوانیم خدمات متنوع تر و به روز تر به شما همکاران و همراهان محترم ارائه دهیم.

دیدگاه شما

دیدگاه شما
کد امنیتی
<_textarea name="description" placeholder="دیدگــاه" cols="30" rows="7">