انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، اولین قدم در سئو سایت

یکی از مهم ترین عوامل در سئو سایت ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. باید هدف خود را مشخص کنید ، می خواهید با سرچ چه کلید واژه هایی در سرچ ها دیده شوید؟

برای یافتن کلمات کلیدی پر سرچ می توانید از ابزار google keyword planner و نتایج جستجوی گوگل کمک بگیرید. با استفاده از این روش ها پی خواهید برد که در حوزه کاری شما چه عباراتی بیشتر جستجو می شوند و از همان ها در محتوای سایت خود استفاده نمایید.

مسلما در هر صنفی که فعالیت می کنید ، علاقه مندید با کلید واژه های اصلی و کوتاه مرتبط با خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید رتبه بگیرید. ولی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که سنگ بزرگ نشانه نزدن است! به این معنی که اگر از ابتدای فعالیت بر روی سئو کلید واژه های کوتاه و سخت را انتخاب نمایید احتمال نتیجه گرفتنتان بسیار ضعیف خواهد بود.

این مورد را در نظر بگیرید که شرکت های بزرگ تر و قدیمی تری که هم اکنون در صدر سرچ ها هستند ، ده ها سال است در حال کار کردن روی این واژه ها هستند ، لینک خریداری کرده اند ، تولید محتوای حرفه ای کرده اند و مهم تر از همه صبور بوده اند و مداوم فعالیت داشته اند.

بنابراین سعی کنید در ابتدا کار را با عبارات آسان و چند کلمه ای آغاز کنید تا ترافیک سایت به مرور بالا رفته و با کسب نتیجه در کلمات کلیدی آسان تر برای ادامه کار انگیزه بگیرید.

اشتباه رایجی که بسیاری از سایت ها انجام می دهند این است که روی کلمات کلیدی محدودی کار بهینه سازی انجام می دهند و بیشتر بر روی صفحه اول سایت متمرکز هستند. در صورتی که بهتر است دامنه کلمات کلیدی خود را گسترش دهید و از واژه های متفاوت در صفحات مختلف سایت استفاده کنید.

همچنین بهتر است شرایطی فراهم کنید که کاربران از قسمت مقالات به سایت شما برسند و سپس آنقدر محتوای شما اصولی و جالب توجه باشد که ترغیب شوند از سایر قسمت های سایت بازدید کنند ، اگر از ابتدا با صفحه اصلی و شعارهای شما روبرو شوند به میزانی که با این روش اعتمادشان جلب می شود نخواهد بود. در نتیجه برای مقالات خود عنوان هایی انتخاب نمایید که کاربر حس کند با مطالعه محتوای سایت شما به نتیجه دلخواه خود خواهد رسید.

دیدگاه شما

دیدگاه شما
کد امنیتی
<_textarea name="description" placeholder="دیدگــاه" cols="30" rows="7">